pühapäev, 9. jaanuar 2022

TALV TEEB AEDNIKU RAHUTUKS...

....sest kevad tundub nii kaugel. 

Aednikuna tunnen ma talviti erilist rahutust hinges. Kui on liiga külm, siis muretsen, et kas need õrnemad taimed ikka peavad vastu? Kas neil on piisavalt lund või muud katet peal?

Kui on liiga soe, siis mõtlen, et mõni totu ei arva juba, et kevad käes ja tahab oma õienupukesi välja ajada.

Nii see aednik minus siis kahlab kõrges lumes mööda aeda ringi ja uurib kaktuste varikatuse alla, koputab lombijääd, sest vist jäi üks konnalonni sinna talvituma. Vahin oma suure elutööpeenra suunas, mis sai just napilt enne külmade tulekut põhjaliku uuenduskuuri korraliku peenraäärega ja lisandus ka ohtralt ruutmeetrid lilleilu jaoks (oh, oleks ma teadnud, et see nii läheb). Ootan kannatamatult kevadet, et seda laukude, tulpide ja muude sibullillede paraadi nautida. Peenrakujunduse käigus läks ikka mõni asi väga lappama, aga on mida oodata.

Samas imetlen lumiseid arooniaid ja värvilisi kontpuude oksi. Uurin ka kas koopapeenras haldjas kodus on. 


Oli ;)  ja lausa nautis talve. Jälgides oma kassilike silmadega ümbrust.



Tegelikult tean, et ei maksa üldse põdeda, et mis saab. 

On nagu on ja tuleb mis tuleb!

Pigem soovin, et igasuguste kahjurite populatsioon väheneks ja et kevadel oleks taas minus endas palju energiat uute projektidega alustada.

Aednikul minus on olnud mahti mõtiskleda oma bloginduse üle ja olen teinud otsuse pisutise muutuse poole. Luban, et leiate mu postitusi tihedamini ja minus pead tõstnud aiamõtestaja võtmes. Olete lahkelt palutud kaasa mõtisklema😉

Nii, et...


6 kommentaari:

  1. Sama siin. kuna käin oma koerakesega iga päev ka aiast läbi, jalutamise ajal, siis ikka silm vaatab ja uurib, kas said nüüd kõik taimekesed, kenasti sooja valge teki alla ja kui sulaks läheb, on taas hirm, et kui lumi kõik ära sulab ja uuesti külma teeb? Paraku looduse vingerpussi vastu meie ei saa. Tuleb rahul olla sellega, mida suutsime enne talve tulekut ära teha.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tegelikult tean, et pole mõtet muretseda. Loodus teab mis teeb. Meie inimestena oleme vaid kaasteelised.

      Kustuta
  2. Mul on südamest hea meel, et sinu blogi hoogu sisse saab, ehk innustab see mindgi uutele radadele. Kiiret sulge või siis õigemini näppe, headest mõtetest sul kindlasti puudust ei tule.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh sulle! Olen jah pikalt juurelnud, et kas sulgeda see blogi, sest lihtsalt taimekese kasvamisest kirjutada on minu jaoks mõttetu. On teisi blogijaid, kes on minust targemad ja oskavad seda palju paremini teha. AGA, aiamõtestaja minus tõstab muudkui pead ja tundus, et selline teistsugune lähenemine, mida loodetavasti saavad kõik varsti lugeda, on minu jaoks palju inspireerivam.

      Kustuta
  3. Tore aiahaldjas! Minul on siiani sügava talveune faas. Natuke küll olen juba plaane paberile pannud ja tiba seemneidki tellinud, aga muidu... naudin puhkust ja talve. Kui lund jagub, siis on ikka imeilus. Kõik see valge maastik, valged puud ja põõsad... :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Neid erinevaid väikseid aiaskulptuure on mul veel, kõik puha vanadest nukkudest tehtud. Talvel puhkan minagi, aga kirjutamise aega on talvel rohkem, kui tegusamal ajal.

      Kustuta